فوتبال-24

آخرین اخبار در مورد تبلیغات محیطی فوتبال

اختلاف مسئولان ورزشگاه آزادی و پرسپولیس بر سر بنرهای تبلیغاتی

مسئولان ورزشگاه آزادی با تماس‌های مکرر از مسئولان پرسپولیس خواستند دو بنری که مربوط به یک شرکت تلفن همراه است را از روی سکوها بردارند.به گزارش خبرنگار مهر، دیدار دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان از ساعت ۱۹:۳۰ و از هفته سوم لیگ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد که بار دیگر بحث استفاده از فضای تبلیغات محیطی دردسر آفرین شد. عوامل باشگاه پرسپولیس چند ساعت قبل از شروع دیدار برابر ذوب آهن، تبلیغ اسپانسر ...

ابهام در قراردادهای پرسپولیس/ رقم‌های تبلیغات محیطی شفاف نیست

باشگاه پرسپولیس که در فصل بیست و دوم توانسته است بخش عمده ای از بدهی های داخلی و خارجی خود را پرداخت کند، در بخش تبلیغات محیطی و مراوده اش با سازمان لیگ شفاف‌سازی لازم را نداشته است.به گزارش خبرنگار مهر، بیست و دومین دوره رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر فوتبال در حالی به خط پایان نزدیک شده است که رقابت پرسپولیس با ۶۰ امتیاز در صدر جدول با تیم‌های سپاهان ۵۹ و استقلال تهران ۵۶ امتیازی به اوج خود رسیده ت ...

«آتش» سازمان لیگ فوتبال به جان پرسپولیس/ درآمد میلیاردی کجا رفت؟

سازمان لیگ فوتبال ایران که در سالهای اخیر همواره از شفاف سازی در مورد درآمدهای ناشی از تبلیغات محیطی طفره رفته است، این بار درآمدهای باشگاه پرسپولیس از لیگ بیست و دوم را نامشخص رها کرده است.به گزارش خبرنگار مهر، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در تازه‌ترین نشست خبری خود با اهالی رسانه پرده از تخلفی بزرگ از سوی سازمان لیگ فوتبال در بحث حق تبلیغات محیطی فوتبال برداشت. طبق اعلام درویش تبلیغات محی ...

چرا فقط «دادکان» ببیند آقای درودگر؟

مدیر بازاریابی سازمان لیگ فوتبال ایران که با کمترین تخصص و تجربه در این بخش، «گلوگاه» فوتبال را در اختیار دارد، همچنان در برابر شفاف‌سازی مسائل مالی این سازمان مقاومت می‌کند. به گزارش خبرنگار مهر، سازمان لیگ فوتبال ایران از جمله بخش های این رشته پرحاشیه است که در تمام سالهای اخیر یک بار هم شفاف سازی مالی نداشته و با وجود همه ابهامات و پرسش‌هایی که در این مورد وجود داشته، مسئولانش هر بار توانسته‌ان ...

اقدام غیرحرفه‌ای استقلال برای «پول»/ دیدن تبلیغات با کمی فوتبال!

تبلیغات محیطی دیدار استقلال و پیکان به قدر غیرحرفه‌ای و آشفته بود که هر بیننده تلویزیونی را آزار می‌داد اما ظاهرا برای باشگاه استقلال درآمدزایی و «پول» از احترام به مردم مهمتر است. به گزارش خبرنگار مهر، بدون شک تبلیغات محیطی یکی از اصلی ترین راه های درآمدزایی باشگاه هاست و باید به آنها حق داد در شرایطی که حق پخش تلویزیونی را دریافت نمی کنند از راه تبلیغات بخشی از مشکلات مالی خود را حل کنند. با این ...